​آلمانی رو به خونه ات بیار. _ آموزش آلمانی در رشت

 
​آلمانی رو به خونه ات بیار. _ آموزش آلمانی در رشت
آیا میتونم فقط با تمرین کردن آلمانی توی خونه به این زبان مسلط بشم؟ چند راه برای تمرین کردن آلمانی در خانه و آموزش آلمانی در رشت را اینجا بخوانید.

آلمانی رو به خونه ات بیار.


چندین گام برای آموزش زبان آلمانی در خانه

اگه جزو اون دسته از افرادی هستی که یادگرفتن زبان آلمانی رو تازه شروع کردی و میخوای تو خونه به یادگرفتن این زبان ادامه بدی، بهت تبریک میگم. تو همونی هستی که درآینده خیلی نزدیک موفق میشی. راستی اگه زرنگ باشی میتونی بعد از یاد گرفتن این زبان، از این راه درآمد هم کسب کنی. اگه میپرسی چطوری؟ بهت میگم که اینجا کلیک کن و این مطلب رو بخون تا متوجه بشی.

یادگرفتن زبان آلمانی توی خونه آسونه.

یادگرفتن زبان آلمانی کار آسونیه. البته شرط هایی هم وجود داره که با رعایت کردن شون میتونی راحت تر این زبان رو یاد بگیری. مثلا یکی از شرط ها تمرین و تکرار زیاد زبان آلمانی توی خونه اس. چون همونطوری که خودت میدونی یه زبان جدید رو نمیشه فقط با چند ساعت کلاس رفتن یادگرفت. و برای اینکه بتونی کاملا به این زبان مسلط بشی باید به اندازه کافی وقت بذاری. توی این مطلب چند مورد از کارهایی رو بهت میگم که اگه توی خونه انجامشون بدی، حسابی آلمانی رو یاد بگیری.

علاوه بر زبان خودت، زبان موبایلت رو هم آلمانی کن.

اولین قدم برای یادگرفتن یه زبان اینه که زبان گوشی و تمام اپلیکیشن هایی که توی موبایلت هست رو هم به اون زبان تغییر بدی. شاید این روش برات جالب باشه اما باید بدونی که این روش خیلی جواب میده. شما هر روز ساعت های زیادی رو با موبایلتون میگذرونین و کلمات و اصطلاحات مخصوصی رو اونجا میبینین. این موضوع باعث میشه که بتونین برای یادگرفتن و درک خیلی از جملات یا کلمات کاربردی زمان کمتری صرف کنین.

فیلم و سریال های آلمانی ببینید.

یکی دیگه از روش های کاربردی برای یادگرفتن یه زبان دیدن فیلم و سریال به همون زبانه. چون این روش به شما کمک میکنه تا بتونین به روند یادگیری خودتون توی خونه سرعت بدین و با تلفظ درست کلمات هم بیشتر آشنا بشین. چون هیچ چیزی بهتر از شنیدن زبان آلمانی از افراد بومی نمیتونه از شما یه آدم مسلط برای مکالمه زبان آلمانی بسازه. دیدن فیلم و سریال هم میتونه شما رو با کاربرد و تلفظ کلمات آشنا کنه و مهارت شنیداری شما رو هم تقویت میکنه. رادیو و یا موسیقی گوش کردن هم به پیشرفت شما در شنیدار کمک زیادی میکنه.

آموزش آلمانی در خانه
شما با دیدن فیلم و سریال به زبان آلمانی با تلفظ کلمات و نحوه استفاده شون توی جمله آشنا میشین.

داستان کوتاه بخوانید.

شما با خوندن داستان کوتاه قدرت نوشتن و خوندن تون رو افزایش میدین. به طوری که با خوندن چند تا داستان کوتاه و یا چند متن مختلف پیشرفت تون رو میتونین به وضوح ببینین. البته باید داستان های کوتاه از نویسندگان بزرگ آلمانی رو با توجه به سطح خودتون تهیه کنین. برای این کار می تونین از اساتیدتون هم کمک بگیرین. در ضمن خوندن یه داستان یا یه مطلب به معنی فهمیدن تک تک کلمات اون متن نیست. پس وقت تون رو با معنی کردن تک تک لغات و یا نوشتن اون توی دفترتون، هدر ندین. چون همین که بتونین مفهوم جملات رو بفهمین عالیه.

با دوستاتون آلمانی صحبت کنین.

اگه شما افرادی رو پیدا کنین که بتونین باهاشون آلمانی صحبت کنین، هم علاقه تون به این زبان بیشتر میشه و هم اینکه مهارت گفتاری تون رو تقویت میکنین. نگران پیدا کردن هم کلام و دوست هم نباشید. ما الان توی عصر ارتباطات زندگی میکنیم یعنی توی دنیایی که تکنولوژی کارها رو برامون راحت تر کرده. مثلا شما میتونین با استفاده از اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام، تلگرام و... به راحتی با هر فردی و توی هر جای این جهان ارتباط برقرار کنین.

خاطراتتون رو به آلمانی بنویسید.

درسته که اگه شما یادگرفتن این زبان رو تازه شروع کرده باشید، کلمات زیادی بلد نیستین. اما نوشتن خاطراتتون حتی به صورت دست و پا شکسته هم کمک زیادی به پیشرفت مهارت نوشتاری شما میکنه. چون این کار باعث میشه که شما با کلماتی که در طول روز بیشتر باهاشون سرو کار دارین آشنا بشین و اونا رو بیشتر به ذهن بسپرید.

یادگرفتن آلمانی در خانه
نوشتن خاطرات به زبان آلمانی میتونه کمک زیادی به تقویت مهارت نوشتاری شما کنه.

صدا خودتون رو بشنوین.

این کار باعث میشه که شما متوجه بشین آیا به اندازه کافی خوب صحبت میکنین یا نه؟ برای انجام دادن این کار صدای خودتون رو موقع صحبت کردن ضبط کنین و بعد گوش بدین. شنیدن صدای خودتون باعث میشه تا متوجه نوع کلماتی که تلفظ میکنین بشین و اون اشتباهات رو تصحیح کنین.

از نرم افزارها استفاده کنین.

جالبه بدونین یادگیری آدم ها موقع شب چند برابر میشه. زمانی که شما بعد از یادگرفتن چیزی میخوابید، اون مطلب تو ذهن شما تثبیت میشه. در نتیجه یادگرفتن زبان موقع شب به شما کمک می کنه تا هر چیزی رو که شنیدین یا خوندین برای مدت طولانی تری توی حافظه تون نگه دارید. پس میتونین از این روش برای یادگرفتن زبان آلمانی کمک بگیرین. مثلا هر شب یه فایل صوتی از زبان آلمانی رو گوش بدین، حتی اگه این فایل کوتاه باشه. بعد از مدتی که این کار رو تکرار کنین خودتون متوجه تغییراتی که براتون به وجود اومده میشین.

همونطوری که اول همین مطلب براتون گفتم، شما با انجام این کارها توی خونه در کنار رفتن به کلاس زبان میتونین نتیجه درستی بگیرین. یعنی فقط با انجام دادن این کارها نمیتونین به سطح بالایی برسین. چون کسی که انجام کاری مثل آموزش زبان رو شروع میکنه احتیاج به کمک و هدایت کسی داره.

چه کلاسی باید شرکت کنم؟

اگه شما هم میخواین که شروع به یادگرفتن زبان آلمانی کنین یا یادگرفتن این زبان رو ادامه بدین، کافیه توی یه آموزشگاه معتبر ثبت نام کنین. اگه در رشت یا استان گیلان زندگی میکنید و تصمیم به آموزش زبان آلمانی گرفتید، ما به شما آموزشگاه سپانو رو معرفی میکنیم. چون سپانو ویژگی های زیادی داره و شما رو متقاعد میکنه تا آلمانی رو در رشت در سپانو یادبگیریید. پس آلمانی را در سپانو بیاموزید. شما در سپانو میتونین انواع زبان ها مثل آلمانی، ترکی استانبولی، فرانسوی، روسی و... رو یاد بگیرین و از آموزش زبان لذت ببرین.

قبل از ثبت نام اگه سوالی در مورد کلاس های ما دارید، با این شماره ها تماس بگیر و سوالاتتون رو از ما بپرسین.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید