دوره های تربیت مدرس TTC

 
دوره های تربیت مدرس TTC
دوره های TTC برای چه افرادی مناسب است و چه شرایطی دارد؟ شما میتوانید برای کسب اطلاعاتی درمورد دوره های تربیت مدرسه TTC،این مطلب را بخوانید.

شرکت در دوره های تربیت مدرس چگونه است؟

 

اگر به شغل تدریس علاقه مند هستید و همچنین به زبان انگلیسی هم مسلط و علاقه مند هستید، پیشنهاد ما را برای شرکت در دوره های TTC قبول کنید. درست متوجه شدید، چون شما با همین شرایط و علاقه مندی های جزئی میتوانید کسب درآمد کنید. اگر میخواهید بدانید چگونه این موضوع امکان پذیر است، تیتر این مطلب را دوباره بخوانید.

دوره TTC:

دوره های تربیت مدرس یا همان TTC مخفف کلمه های Teacher Training Course است. این دوره ها افرادی را که استعداد تدریس زبان انگلیسی دارند، برای آموزش آماده می کند. این آرزوی هر موسسه ای است که افراد دارای شرایط و کاربلد را برای کار در آموزشگاه خود استخدام کند. به همین خاطر هر آموزشگاهی به این افراد علاقه مند، مهارت های لازم را آموزش می دهند و بعد از گذراندن دوره، این افراد را جذب خود می کنند. البته همه چیز به این سادگی ها نیست. بلکه شرایطی نیز دارد که در ادامه مطلب خواهید خواند.

دوره تربیت مدرسTTC
افراد با گذراندن دوره های TTC می توانند در همان آموزشگاه به تدریس زبان مشغول شوند.

هزینه دوره های TTC چقدر است؟

همیشه اولین سوالی که ذهن مخاطبان را درگیر می کند هزینه است. اما در این یک مورد اصلا نگران هزینه ها نباشید. شما با پرداخت هزینه ای جزئی، دوره را می گذرانید. بعد از اتمام دوره، شما می توانید در همان موسسه مشغول به کار شوید. بعد از یک ماه اشتغال هم هزینه های پرداختی شما جبران خواهد شد. چه بسا حقوق دریافتی شما از هزینه ها بیشتر شود که در این صورت خوش به حالتان می شود. چه چیزی از این بهتر؟؟؟؟

نحوه برگزاری کلاس های دوره چگونه است؟

کلاس دوره های تربیت مدرس تنها یک روز در هفته برگزار می شود. پس وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت. نگران طول کشیدن کلاس ها هم نباشید. چون تعداد جلسات این کلاس ها تقریبا 5 یا 6 جلسه خواهد بود و هر جلسه از کلاس حدود 3 ساعت طول می کشد. این بدان معناست که دوره خیلی زود تمام می شود و شما را به شغل مورد علاقه و مد نظرتان می رساند.

فایده اصلی این دوره ها چیست؟

در واقع میتوان گفت تنها فایده دوره های تربیت مدرس یا TTC، استخدام و مشغول به کار شدن پس از گذراندن تعداد جلسات محدودی کلاس است. البته این مورد، اصلا نتیجه کوچکی نیست و می تواند کمک زیادی به تغییر زندگی شما کند.

این دوره ها برای چه افرادی مناسب است؟

دوره های تربیت مدرس در حالت کلی مناسب افرادی است که به دنبال یادگیری نحوه صحیح و حرفه ای آموزش زبان انگلیسی و کار کردن به عنوان استاد زبان انگلیسی هستند. شما با شرکت در این دوره ها می توانید نحوه تدریس هر بخش و مهارت زبان انگلیسی را با روش های مخصوص و مدرن فرا بگیرید. و همانطور که گفته شد با دریافت مدرک پایان دوره در آن آموزشگاه به تدریس زبان انگلیسی بپردازید.

البته این دوره ها برای افرادی که قبلا در جای دیگر دوره تربیت مدرس را گذرانده اند نیز مناسب می باشند. زیرا می توانند سطح خود را در تدریس ارتقا دهند و مهارت های بیشتری کسب کنند.

برای شرکت در دوره TTC ، چه مدارکی لازم است؟

در واقع میتوان گفت این دوره برای هر فردی مناسب است. چون شرکت در این دوره ها احتیاج به مدرک زبان در سطح بالایی ندارد. زیرا هرگز نمی توانیم بگوییم که هر کسی که سطح بالاتری در زبان انگلیسی داشته باشد، قطعا آموزگار خوبی نیز هست. حتما بارها بای شما نیز رخ داده که مدرسی با مدرک بالایی را انتخاب کرده اید، اما آنچنان از او رضایت نداشتید. دلیل این موضوع این است که بعضی افراد در عین داشتن سواد لازم اما در ارائه و تدریس مطالب توانایی ندارند.

دوره های TTC در سپانو
شرکت در دوره های TTC چه شرایطی دارد و برای چه افرادی مناسب است؟

در دوره های TTC چه می آموزیم؟

در این دوره ها به شما روش های تدریس و مهارت لازم برای مدیریت کلاس آموز داده می شود. برای مثال شیوه های تدریس درس های مختلف، تهیه درسنامه، تکنیک های ارزیابی زبان آموزان و نحوه استفاده از وسایل آموزش در دوره های TTC تدریس خواهد شد.

یک نکته مهم :

حتما به این موضوع توجه کنید که دوره های تربیت مدرس یا TTC هر آموزشگاهی مربوط به همان آموزشگاه است. یعنی زمانی که شما در یک آموزشگاه دوره TTC را گذراندید، تنها می توانید در همان آموزشگاه به تدریس مشغول شوید. و برای تدریس در آموزشگاه دیگری باید مدرک TTC همان آموزشگاه را دریافت کنید.

برا ی شرکت در دوره های TTC به کدام آموزشگاه بروم؟

همانطور که خواندید برای شرکت در این دوره ها احتیاج به سطح وسیعی از زبان انگلیسی ندارید. پس اگر زبان انگلیسی را تا سطح محدودی بلد هستید، وقت را از دست ندهید و برای شرکت در این کلاس ها به آموزشگاه سپانو مراجعه کنید.

سپانو کجاست؟

سپانو آموزشگاهی در استان گیلان و شهر رشت است که می تواند برای اشتغال به شما کمک کند. همچنین سپانو انواع زبان ها از جمله زبان آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای و... را به شما می آموزد. سپانو شما را تا رسیدن به هدفتان کمک میکند. پس عجله کنید و هر زمان که تصمیم خود را گرفتید به سپانو مراجعه کنید.

اگر در این باره سوالی دارید میتواند با شماره های رو به رو تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید