چرا آلمان کشور خوبی برای مهاجرت است؟

 
چرا آلمان کشور خوبی برای مهاجرت است؟
با اقتصاد قدرتمند و بازار کار ، جای تعجب ندارد که مهاجرت به آلمان بعنوان یک انتخاب محبوب در میان مهاجران است که به دنبال کار و زندگی در خارج از کشور هستند. طبق اعلام صندوق بین المللی ، آلمان چهارمین اقتصاد بزرگ جهان را است. در این مقاله ما به شما دلایلی را آورده ایم که نشان میدهد چرا کشور آلمان یک کشور خوب برای مهاجرت است.

آینده شغلی جوانان در آلمان

 


آلمان یکی از پایین ترین نرخ بیکاری جوانان در اروپا را دارد. یک عامل مهم در این امر ، برنامه کارآموزی فراوان آن است که یک برنامه آموزش دوگانه را در کنار آموزش برای حرفه های متعدد از جمله نجاری ، لوله کشی و مکانیک خودرو ارائه می دهد. شهروندان خارجی و مهاجر اتحادیه اروپا نیز واجد شرایط این کارآموزی ها هستند و شانس حضور آنها در این حرفه ها به دلیل وجود مکان های فراوان برای کارآموزی از همیشه بیشتر است.

کشوری برای عاشقان سرعت


 بسیاری از بزرگراه های آلمان محدودیت سرعت ندارند ، بنابراین می توانید روی آن قدم بردارید و ماشین خود را آزمایش کنید. این یک اتفاق عالی برای عاشقان سرعت است. اگر دو چرخ را به چهار چرخ ترجیح می دهید ، آلمان برای دوچرخه سواران نیز به خوبی آماده می شوند.

تنوع نان های خوشمزه در آلمان


 نانوایی های آلمان در سراسر جهان مشهور هستند و طعم بی نظیری را ارائه می دهند. از نانهای سالم بذر گرفته تا شوارتزروت (نان چاودار) تا برتزل ، نان باگت و تعداد زیادی از برتچن های مختلف (حلقه های نان) ، تنوع نان در آلمان فراوان است و طبق آمار تقریبا 1200 تنوع نان دارد.

Bienenstich کیکی که حتما باید آنرا امتحان کنید


به علاوه نان های خوشمزه آلمانی ، یک کیک آلمانی وجود دارد که حتما باید در طول عمر خود حتما یکبار آنرا امتحان کنید. Bienenstich یا "کیک سوزن زنبور" با خمیر مخمر شیرین ساخته شده است ، با یک لایه ضخیم از خامه پر شده و در بالای آن با یک کارامل هلوی بادام ترد و پروانه ای تهیه می شود. این کیک به تنهایی دلیل کافی برای مهاجرت است. Bienenstich نام خود را بر اساس یک داستان بدست آورده که گفته می شود هنگامی که برای اولین بار ساخته شد ، زنبور عسل به سمت شیرینی آن کشیده شد و نانوا را نیش زد.

حقوق کارگران در آلمان

 کشور آلمان با کارگران در آلمان برخورد خوبی دارد. طبق آمار سال 2012 OECD ، آنها ساعات کار هفتگی کمتری نسبت به کارمندان انگلستان و ایالات متحده دارند. حمایت اشتغالی بالاتری نیز دارا میباشند ، به ویژه در مقایسه با آمریکا ، که در سال 2013 بدترین اخراجی های فردی و جمعی در قراردادهای منظم را داشت. اما در آلمان اگر اخراج شوید نیز خبر بدی نیست: شرکت ها در آلمان موظفند که برای هر سالی که کارگر در آن شرکت کار کرده ، دستمزد یک ماهه اضافی آنرا را پرداخت کنند.

آلمان کشوری عالی برای بزرگ کردن کودکان با زمین های بازی فراوان و زیبا


زمین های بازی فراوان و زیبا در آلمان این کشور را به یک مکان عالی برای بزرگ کردن کودکان تبدیل کرده. که با تخیل طراحی شده و شما با پارکهایی همراه با قاب های بزرگ کوهنوردی چوبی ، عنکبوت های غول پیکر و تاپ های چرخان چرخشی که مانند یک تردمیل است. بسیار هیجان انگیز ، زیبا و سرگرم کننده است. بنابراین شگفت آور نیست که زمین های بازی با طراحی آلمانی تقاضای بین المللی دارند.

کشور آلمان دارای سرگرمی های فراوانی است

 آلمانی ها به سرگرمی های خود اهمیت میدهند. در یک شنبه های آفتابی در Tempelhofer Feld ، بزرگترین پارک عمومی و فرودگاه سابق برلین ، مردم از هر وسیله ی ممکن برای پیمودن باند قدیمی استفاده می کنند. از اسکی غلتکی گرفته تا دوچرخه سواری مجدد (دوچرخه سواری اما دراز کشیده). اما چنین سرگرمی های شخصی هستند. برای سرگرمی های دیگر باشگاه (Vereine) وجود دارد.

کشور آلمان دارای یک سیستم حمل و نقل عمومی و جاده ای بسیار خوب میباشد


قطارها به موقع حرکت میکنند. اتصالات ریلی با سرعت بالا بین شهرهای بزرگ وجود دارد و طرح Mitfahrgelegenheit (سهم آسانسور) به شما امکان می دهد مسافت های طولانی را با بودجه مناسب طی کنید. قطارهای ICE با سرعت بالا بسیار چشمگیر هستند. نه تنها آنها می توانند با سرعت 330 کیلومتر در ساعت حرکت کنند بلکه همچنین جادار ، راحت و بی نقص هستند.

آلمانی ها راننده های خوبی هستند و عاشق پیروی از قوانین هستند. این باعث افزایش چندین برابری ایمنی جاده ها می شود. تئوری ها و دروس و تست های عملی خاصی وجود دارند برای اطمینان از این که همه افرادی که دارای گواهینامه رانندگی هستند ، از وسایل نقلیه آلمانی و جاده ای خوب برخوردار باشند. اگر یک راننده منظم باشید ، همه این عوامل باعث می شود تجربه رانندگی بسیار جذابی داشته باشید.

بهداشت و درمان

آلمان یکی از بهترین مراکز درمانی را برای افرادی که در آلمان زندگی می کنند دارد. شما هرگز نیازی به نگرانی در مورد خالی کردن تمام پس انداز خود در هنگام نیاز به معالجه پزشکی خود ندارید. آلمان همچنین از برخورد با متخصصان پزشکی برای مراقبت از شما و خانواده شما بسیار با صلاحیت و خوشحالی برخورد میکند.

کشور آلمان یک کشور آزاد

مردم و دولت به طور یکسان پذیرای مهاجران و پناهندگان هستند. شما به سختی فردی را پیدا می کنید که از لحاظ نژادی تبعیض قایل شود زیرا شما یک مهاجر یا پناهنده هستید. شما به غیر از وظایف مدنی شهروندان در انتخاب دولت از تمام مزایایی که توسط دولت به شما داده می شود برخوردار هستید.

گزینه های خرید ماشین در کشور آلمان

 



اگر دوست دارید صاحب یک ماشین باشید ، گزینه های متنوعی برای انتخاب به شما داده می شود. اتومبیلهای آلمانی بدون شک جزو بهترین ها هستند. اما هنگامی که می خواهید از ماشینی غیر آلمانی استفاده کنید ، به شما گزینه هایی از سراسر دنیا داده می شود.

مناظر زیبا و قلعه های چشمگیر


در آلمان چندین قلعه وجود دارد. مناظری در حومه شهرهای آلمان وجود دارند که واقعا زیبا و نفس گیر هستند. اگر به زیبایی طبیعت علاقه داشته باشید ، همین مورد میتواند شما را عاشق آلمان کند.

موزه ها و گالری های هنری


اگر شما عاشق تاریخ یا متعصب هنری هستید ، آلمان از نظر تعداد موزه ها و گالری های هنری نسبت به سایر کشور های اروپایی به همان اندازه صلاحیت دارد. شما همیشه از بیرون رفتن و تفریح در آلمان لذت میبرید.

کشور آلمان دوستدار معلولین

 


افراد دارای نیازهای ویژه نیز می توانند در آلمان واقعاً اقامت خوبی داشته باشند. مسیرهای پیاده روی آلمان ، ایستگاه های راه آهن ، پارک ها ، تئاترها و سایر امکانات عمومی متناسب با شرایط معلولیت هستند. شما از دیدن تکنولوژی پیشرفته ای که برای ساختن زندگی افراد دارای نیازهای ویژه که به کمک آنها میتوانند به آسانی مانند دیگران زندگی کنند را ببینید شگفت زده می شود.

تورم پایین

نرخ تورم در آلمان تقریبا به صفر رسیده است. این امر در مورد مواد غذایی، اجاره خانه وهمه هزینه های معمولی دیگر صدق میکند. دولت توجه زیادی به تورم نشان می دهد و هرگاه نیاز به مداخله داشته باشد فوراً اقدامات اصلاحی را انجام می دهد. این امر قیمت همه چیز را برای مردم عادی مقرون به صرفه و اقتصادی نگه داشته است.

آموزش و تحصیل رایگان

از تحصیل گرفته تا کالج تا به دست آوردن مدرک دکترا می توانید بدون خرج حتی یک یورو تحصیل کنید.

 

 

www.sepano-ac.ir

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو https://www.instagram.com/sepanola/

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید