چرا باید زبان فرانسوی یاد بگیریم؟

 
چرا باید زبان فرانسوی یاد بگیریم؟
یکی از شناخته‌شده‌ترین زبان‌های هندواروپایی زبان فرانسوی است که ریشه زبانی رومی دارد. در طول تاریخ، این زبان برای اولین بار در کشور فرانسه تکامل یافت. شمار قابل توجهی از واژه‌ها در این زبان ریشه لاتین دارند. این زبان در جهان 136 میلیون نفر گویشور دارد و علاوه بر فرانسه در کشورهایی نظیر بلژیک، سوئیس، لوکزامبورگ، موناکو و ساحل عاج گویشوران بسیار دارد. زبان فرانسه در دنیا به زبان سیاست مشهور است و بعد از جنگ جهانی دوم به عنوان زبان قراردادهای تجاری و سیاسی شناخته شده است. این زبان به خاطر داشتن نویسندگان و شاعران مشهور در ادبیات جهان حائزاهمیت است. *** فرانسوی سطح A1 فقط 9هفته همراه با 30% تخفیف برای اولین بار در آموزشگاه زبان های خارجه سپانو رشت ***

یادگیری یک زبان کافی نیست

در دنیای امروز ، صحبت کردن با یک زبان خارجی کافی نیست. دانش آموزانی که به چندین زبان صحبت می کنند ، شانس یافتن شغل ، چه در خانه و چه در خارج از کشور را برای خود افزایش می دهند. یادگیری یک زبان دیگر ذهن را غنی و افق های جدیدی را اعم از شخصی و حرفه ای باز می کند.

فرانسوی و انگلیسی تنها زبان هایی هستند که در هر پنج قاره از آن ها استفاده می شوند

بیش از 220 میلیون نفر در هر پنج قاره به زبان فرانسه صحبت می کنند. فرانسوی زبان اصلی ارتباطات بین المللی است. این دومین زبان بسیار رایج پس از انگلیسی و ششمین زبان پربازدید جهان است. فرانسوی همچنین دومین زبان پرکاربرد بعد از انگلیسی است و در هر قاره تدریس می شود. OIF ، یک سازمان بین المللی کشورهای فرانسوی زبان ، از 77 کشور عضو و دولت تشکیل شده است. فرانسه همچنین بزرگترین شبکه بین المللی موسسات فرهنگی را اداره می کند ، که دوره های مربوط به زبان فرانسه را برای نزدیک به یک میلیون یادگیرنده اداره می کنند.

دانستن زبان های بیشتر مانند یک دارایی در شغل شما محسوب میشود

توانایی مکالمه به زبان فرانسه و انگلیسی به عنوان یک مزیت برای یافتن شغل با بسیاری از شرکت های چند ملیتی که از زبان فرانسه به عنوان زبان کار خود استفاده می کنند ، در طیف گسترده ای از بخش ها (خرده فروشی ، اتومبیل ، کالاهای لوکس ، هواپیمایی و غیره) است. فرانسه ، به عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ جهان ، کارآفرینان ، محققان و دانشجویان خارجی را به خود جذب می کند.

مقدمه ای برای یک جهان فرهنگی غیر قابل مقایسه

فرانسه اغلب بعنوان زبان فرهنگ محسوب می شود. یک درس فرانسه ، سفری فرهنگی به دنیای مد ، هنر ، معماری و علم است. زبان فرانسه همچنین به آثار نویسندگان بزرگ فرانسوی مانند ویکتور هوگو یا مارسل پروست و شاعران مشهور مانند چارلز بودلر یا ژاک پرور دسترسی دارد. این بدان معنی است که می توانید صدای بازیگران آلن دلون یا جولیت بنوش را بشنوید ، و لذت این را داشته باشید که بتوانید کلمات آهنگ های فرانسوی که توسط یک ادیث پیاف یا یک چارلز ازنووور آواز می خوانند را بفهمید و حتی خودتان آنها را بخوانید.

دانستن زبان فرانسوی یک مزیت برای تحصیل در فرانسه

صحبت کردن به زبان فرانسه در برخی از دانشگاههای مشهور فرانسه (دانشگاه سوربن ، پیر ماری کوری ، و غیره) یا مجالس بزرگواران (HEC ، پلی تکنیک ، ESSEC) ، اغلب با شرایط مالی بسیار مناسب ، فرصت هایی برای آموزش عالی را فراهم می کند. دانشجویانی که سطح خوبی از فرانسه دارند ممکن است واجد شرایط درخواست کمک هزینه دولت فرانسه برای ثبت نام در دوره تحصیلات تکمیلی به انتخاب خود در فرانسه ، و منجر به یک مدرک تحصیلات تکمیلی بین المللی شوند.

لذت بازدید از پاریس و فرانسه

فرانسه برترین مقصد جهانگردی جهان است و سالانه بیش از 79،5 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. توانایی صحبت کردن حتی کمی فرانسوی ، بازدید از پاریس و تمام مناطق فرانسه را از آن لذت بخش تر می کند (از آب و هوای معتدل ساحل عاج تا قله های پوشیده از برف کوه های آلپ از طریق خط ساحلی ناهموار بریتانی) و بینشهایی در مورد فرهنگ ، ذهنیت و نحوه زندگی فرانسه ارائه می دهد. هنگام سفر به آفریقا ، سوئیس ، کانادا ، موناکو ، سیشل و جاهای دیگر ، فرانسوی ها نیز مفید هستند.

زبان فرانسوی یک زبان روابط بین الملل

فرانسوی هم زبان کار و هم زبان رسمی سازمان ملل ، اتحادیه اروپا ، یونسکو ، ناتو ، کمیته بین المللی المپیک ، صلیب سرخ بین المللی و دادگاه های بین المللی است. مهارت در زبان فرانسه برای هر کسی که در هر سازمان بین المللی شغلی را مد نظر دارد ، ضروری است.

زبانی که جهان را برای شما باز می کند

پس از زبان انگلیسی و آلمانی ، فرانسوی سومین زبان پرکاربرد در اینترنت است ، پیش از اسپانیایی. توانایی درک فرانسوی از طریق ارتباط با کویشوران فرانسوی از سراسر جهان و اخبار مربوط به رسانه های بین المللی برجسته فرانسوی (TV5 ، France 24 و Radio France Internationale) ، یک دیدگاه جایگزین از جهان را  ارائه می دهد.

زبان فرانسوی زبان استدلال و بحث

فرانسوی یک زبان تحلیلی است که ساختار اندیشه را شکل می دهد و تفکر انتقادی را توسعه می دهد. این زبان فیلسوفان بزرگ (دکارت ، سارتر و دریدا ، از جمله دیگران) و دانشمندان برجسته (پیر و ماری کوری ، پاستور ، ژرژ شارپاک و غیره) است. در یادگیری زبان فرانسه ، کودکان همچنین می آموزند که چگونه یک پرونده را استدلال کنند و دیدگاههای مختلف ، مهارتهای ارزشمندی را برای بحث و گفتگو ارائه دهند.

زبان روشنگری

فرانسوی زبان آرمانهای جهانی است که توسط فیلسوفان روشنگری قرن 18 میلادی مورد حمایت قرار گرفته است ، که به گسترش ایده حقوق بشر در سراسر جهان کمک کردند.

زبانی که یادگیری آن سرگرم کننده است

برخلاف تصور عامه ، یادگیری زبان فرانسه دشوار نیست. این زبانی است که نیاز به دقت خاصی دارد اما همچنین می تواند ظرافت بسیار خوبی را بیان کند. طولی نمی کشد که بتوانید به زبان فرانسه ارتباط برقرار کنید. روش های بسیاری در بازار وجود دارد که یادگیری زبان فرانسه را لذت بخش میکند. فرانسوی همچنین برای دانشجویان مناسب است زیرا یک زبان نرم ، ملودیک و عاشقانه است.

زبان فرانسوی زبانی به سوی یادگیری زبانهای دیگر

زبان فرانسوی زبانی بسوی یادگیری زبانهای دیگر ، به ویژه زبانهای عاشقانه (اسپانیایی ، ایتالیایی ، پرتغالی و رومانیایی) و حتی انگلیسی ، پایه و اساس خوبی دارد ، زیرا بیش از نیمی از واژگان انگلیسی امروزی مدرن از زبان فرانسه گرفته شده است.

استاندارد بالا در تدریس

معلمان فرانسوی به دلیل رویکرد پویا ، مبتکرانه و انتظارات بالا شهرت دارند. از آنجایی که فرانسه از تعالی شهرت برخوردار است ، دانشجویان تمایل دارند که بسیار با انگیزه باشند و به مهارت بالایی دست پیدا کنند. فرانسه همچنین نقش مهمی در ارائه آموزش ضمن خدمت معلمان فرانسوی در خارج از کشور دارد به طوری که دوره های ارائه شده همیشه از استاندارد بالایی برخوردار می باشند.

یک زبان خلاق

فرانسه اغلب در صحنه شنیده می شود. معلمان دوست دارند نمایش هایی به زبان فرانسوی برپا کنند و دانش آموزان خود را در جشنواره های تئاتر فرانسوی شرکت دهند. یادگیری زبان فرانسه به کودکان کمک می کند تا احساساتشان را در مقابل دیگران ابراز کنند و اعتماد به نفس کسب کنند. دانش آموزان همچنین به لطف کارنامه گسترده خوانندگان گذشته و حال ، زبان فرانسه را از طریق ترانه ها فرا می گیرند.

یک سیستم منحصر به فرد از مدارس بین المللی فرانسه

حدود 310،000 دانش آموز در 481 مدرسه فرانسه در 133 کشور ثبت نام می کنند. نیمی از آنها اتباع خارجی هستند ، که باعث می شود شبکه مدارس بین المللی فرانسه واقعاً بی نظیر باشد.

 

*** فرانسوی سطح A1 فقط 9هفته همراه با 30% تخفیف برای اولین بار در آموزشگاه زبان های خارجه سپانو رشت ***

برای اطلاع از دوره های زبان های خارجه سپانو رشت وارد سایت سپانو شوید.

 

www.sepano.net

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو https://www.instagram.com/sepanola/

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید