11 دلیلی که نشان میدهد کانادا مکانی عالی برای مهاجران است(قسمت دوم)

 
11  دلیلی که نشان میدهد کانادا مکانی عالی برای مهاجران است(قسمت دوم)
از آنجا که سیاست های ضد مهاجرت آمریکا بد به نظر می رسد ، برخی از مهاجران به دنبال جای دیگری برای شروع زندگی جدید هستند. این کانادا را به عنوان مکانی جایگزین برای مهاجرت در صحنه جهانی قرار داده است. هنگامی که دونالد ترامپ در نوامبر 2016 انتخاب شد ، وب سایت مهاجرت کانادا سقوط کرد. گرچه کانادا همیشه کشوری بوده است که از مهاجران استقبال می کند ، اما رویکرد اخیر آمریکا در زمینه مهاجرت باعث شده است تا مهاجران بیشتر به کانادا به عنوان گزینه ای مناسب برای شروع زندگی جدید روی آورند. در مقاله 11 دلیل وجود دارد که نشان میدهد کانادا مکانی عالی برای مهاجرت است.

7. کانادا بهترین مزایا ، تعطیلات و مرخصی با حقوق را در آمریکای شمالی دارد

کانادا یک کشوریست که بدنبال موفقیت و ترقی است که سیاست های بسیاری برای محافظت از کارگران در پیش گرفته است. این تنها کشور در آمریکای شمالی است که دارای مرخصی اجباری است و دارای 2 هفته تعطیلات پرداخت شده برای همه کارمندان ، علاوه بر 6 تا 10 تعطیلات قانونی ، بسته به استان است. دولت کانادا همچنین دسترسی به انواع حمایت های پولی از جمله بیمه اشتغال (EI) ، امنیت سالمندی ، برنامه بازنشستگی کانادا (CPP) و مزایای مراقبت از کودکان فدرال را تضمین می کند.

دستمزد در کانادا نیز یکی از بالاترین ها در جهان است ، اگرچه بسته به استان محل اقامت شما از 11 دلار تا 14 دلار متغیر است. سیاست های زایمان و مرخصی والدین کانادا نیز افزایش داشته است. به کارگران کانادایی اجازه داده می شود تا 18 ماه مرخصی والدین را بگذرانند ، در حالی که مادر و پدر می توانند مرخصی را که به هر حال خودشان انتخاب می کنند به اشتراک بگذارند.

8. کانادا یک کشور امن است

کانادا در بین 10 کشور امن جهان در نظرسنجی ها و شاخص های مختلف قرار دارد. براساس شاخص جهانی صلح سال 2018 ، کانادا در رده ششم کشور صلح آمیز جهان قرار گرفت. این شاخص عوامل مختلفی از جمله میزان قتل ها ، نظامی شدن ، ثبات سیاسی ، روابط دیپلماتیک ، درگیری های مداوم ، نرخ حبس و تأثیر تروریسم را در بین سایرین دارد. کانادا به دلیل کنترل قوی اسلحه و برخورد نسبتاً صلح آمیز به دیپلماسی خارجی مشهور است. به طور کلی ، میزان جرم و جنایات کانادا پایین است و از اوج خود در دهه 1980 کاهش یافته است.

9. بانکهای کانادا بسیار پایدار هستند

سالهاست که براساس مجمع اقتصادی جهانی ، بانکهای کانادا با ثبات در جهان رتبه بندی می شوند. در کانادا ، می توانید به راحتی آگاه باشید که اگر پول خود را به یک بانک بزرگ واریز کنید ، ایمن و سالم خواهد بود. کانادا از سال 1983 شکست بانکی نداشته است. همچنین ، بر خلاف ایالات متحده ، که همچنان به استفاده از کارت های ماگستریپ است ، کانادا به سمت فن آوری PIN و تراشه حرکت کرده است ، که بسیار امن تر است. کانادایی ها همچنین هنگام استفاده از فناوری بانکی بسیار متفکر هستند و 68٪ از کانادایی ها روزانه خود را بصورت آنلاین یا از طریق برنامه های تلفن همراه انجام می دهند.

10. کانادا مکانی زیبا برای زندگی است

کانادا از مناظر حماسی برای لذت بردن برخوردار است. از کوههای BC ، به نمای ساحلی PEI ، تا ساختمانهای تاریخی مونترال (این شهر تولد 375 سالگی را جشن گرفت!) کمبود مکان برای بازدید و چیزهایی برای دیدن در کانادا وجود ندارد. این کشور صدها پارک ، ذخایر ، مکان های تاریخی و مسیرهای پیاده روی با محافظت در سطح کشور دارد.

از پارک های مشهور دنیا مانند بانف و جاسپر در آلبرتا ، گرفته تا کیپ برتون در نوا اسکوشیا گرفته تا خلیج جورجیا در انتاریو ، کمبود شگفتی های طبیعی برای لذت بردن وجود ندارد. صحبت از سواحل  کانادا با بیش از 200000 کیلومتر خط ساحلی ، تقریباً 4 برابر نزدیکترین کشور بعدی (اندونزی) دارای ساحل بیشتر است ، بنابراین در حالیکه کانادا ممکن است دقیقاً به دلیل سواحل آب و هوای گرمش شناخته نشود ، هنگام گرم شدن هوا ، مناظر ساحلی بسیار زیبا برای لذت بردن دارد. اگر بیشتر اهل شهر باشید ، شهرهای کانادایی مانند کلگری و تورنتو در بین پاک ترین شهرهای جهان قرار دارند.

11. کانادا دارای یک سیستم سیاسی پایدار و دموکراتیک است

اگرچه دولت کانادا بسته به شرایط سیاسی بین احزاب مختلف لیبرال و محافظه کار تغییر می کند ، به طور کلی ، تمام احزاب سیاسی کانادا دارای موضع نسبتاً متمرکز درمورد موضوعات مربوط به موضوعات داغ مانند حقوق زنان ، نگرانی های زیست محیطی و مهاجرت هستند که بعضی اوقات بسیار بینشان تفرقه افتاده. در سایر ملل دموکراتیک کانادایی ها همچنین به سیستم سیاسی و ارگان های دولتی ایمان و احترام دارند. اگرچه رسوایی گاه به گاه وجود دارد. مبارزات سیاسی کانادا نسبت به سایر ملل دموکراتیک برای مالیات دهندگان بسیار کوتاه و ارزان است. حتی در سطح ملی ، مبارزات سیاسی به ندرت بیش از چند ماه ادامه دارد.

اینها فقط برخی از مواردی است که کانادا را به مکانی عالی برای مهاجران برای اسکان و زندگی ایجاد می کند. فکر می کنید چه چیزی کانادا را به مکانی عالی برای کار تبدیل کرده است؟ آیا شما علاقه مند به پیدا کردن کار در کانادا هستید؟

 

 

www.sepano-ac.ir

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو https://www.instagram.com/sepanola/

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید