چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

 
چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟
یادگیری زبان انگلیسی مهم است و مردم در سراسر جهان تصمیم می گیرند که آن را به عنوان زبان دوم فراگیرند. بسیاری از کشورها انگلیسی را به عنوان زبان دوم در برنامه درسی مدرسه خود قرار می دهند و کودکان در سنین جوانی شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کنند. با این وجود ، آیا می دانید چرا یادگیری زبان انگلیسی اینقدر مهم است؟ در اینجا ده دلیل خوب برای گذراندن دوره زبان انگلیسی آورده شده است.

1-  انگلیسی پرکاربردترین زبانه دنیاست

چرا انگلیسی اینقدر مهم است؟ از هر پنج نفر یک نفر می تواند انگلیسی صحبت کند یا حداقل انگلیسی را درک کند. بیش از 400 میلیون زبان مادری وجود دارد و زبان انگلیسی در بیش از 50 کشور یکی از زبانهای رسمی یا اصلی است. در حالی که چینی ، اسپانیایی ، فرانسوی و حتی روسی و آلمانی گویشوران زیادی دارند و اهمیت آنها در چند دهه گذشته رو به رشد بوده است ، راحت ترین راه ارتباط برقرار کردن افراد در سراسر جهان با یکدیگر برای ملاقات و همکاری هنوز انگلیسی است.

2-  انگلیسی فرصت هایی را پیشروی شما خواهد گذاشت

دلیل مهم دیگر برای یادگیری زبان انگلیسی افزایش شانس شما برای گرفتن شغل خوب در یک شرکت چند ملیتی یا کار در خارج از کشور است. به عنوان زبان تجارت ، برای تعامل و همکاران با سایر کشورها و مشتریان بین المللی برای کارمندان مهم است که انگلیسی صحبت کنند. انگلیسی زبان علم ، هواپیمایی ، کامپیوتر ، دیپلماسی و گردشگری است.. به این ترتیب ، صحبت کردن به زبان انگلیسی می تواند باعث پیشرفت شغلی شما شود ، بنابراین اکنون شروع به یادگیری کنید!

3-  انگلیسی شما را جلوی کارفرمایان پرکاربردتر نشان میدهد

تصور کنید: دفعه بعد که کسی باید با یک مشتری انگلیسی تماس برقرار کند ، داوطلب می شوید و همه افراد اطراف خود را تحت تأثیر قرار می دهید. همانطور که قبلاً مشخص شده است ، یکی از دلیل خوب برای یادگیری زبان انگلیسی حرفه شما است. شما به راحتی انگلیسی صحبت خواهید کرد و احترام مدیر خود را کسب خواهید کرد. آیا به دنبال ارتقاء یا حتی شغل جدید هستید؟ آموزشگاه زبان های خارجه سپانو رشت می تواند در این زمینه به شما کمک کند!

4-  انگلیسی به شما امکان دسترسی به بهترین دانشگاههای جهان را می دهد

کجا می خواهید تحصیل کنید؟ آیا تاکنون فکر کرده اید که در دانشگاه هاروارد ، ییل ، پرینستون یا استنفورد تحصیل کنید؟ یا یکی از دانشگاه های معتبر انگلیسی کمبریج یا آکسفورد؟ حتی اگر علاقه ای به عضویت در یکی از دانشگاه های بزرگ ندارید - از آنجا که در بسیاری از کشورهای مختلف به زبان انگلیسی صحبت می شود ، هزاران مدرسه در سراسر جهان وجود دارد که برنامه هایی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. اگر به زبان انگلیسی صحبت می کنید ، فرصت های زیادی برای شما وجود دارد.

در ادامه میتوانید در سایت سپانو بخوانید:

تا از بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل (قسمت اول)

30 تا از بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل (قسمت دوم)

30 تا از بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل (قسمت پایانی)

5-  انگلیسی زبان ادبیات جهان است

تابحال شده تصمیم بگیرید نوشته های نویسندگان بزرگ انگلیسی را به زبان اصلی بخوانید؟ سریال هری پاتر رولینگ ، رمان استفان کینگ. از آنجا که مهارتهای انگلیسی شما با هر کتابی که می خوانید بهبود می یابد ، می توانید در ادامه به خواندن نوشته های استادان قدیمی مانند: چارلز دیکنز ، جین آوستین یا هنری جیمز به زبان انگلیسی اصلی خود بپردازید.

6-  انگلیسی به شما کمک می کند تا برنامه و آهنگ های خود را به زبان اصلی دنبال کنید

آیا تا به حال شعرهای یک آهنگ را جستجو کرده اید و فهمیده اید که ماه ها یا سال ها کلمات اشتباه را می خوانید؟ آیا تابحال منتظر ترجمه کتاب جدید نویسنده مورد علاقه خود بوده اید یا با دوبله وحشتناک برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود اذیت شدید؟

انگلیسی زبانه صنعت رسانه است. اگر به زبان انگلیسی صحبت می کنید ، دیگر لازم نیست برای لذت بردن از کتاب ها ، آهنگ ها ، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود به ترجمه ها و زیرنویس ها رجوع کنید.

این یک دلیل عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است! شما قادر خواهید بود کارهای نویسنده مورد علاقه خود را به صورت اصلی آن بخوانید ، فیلم ها و نمایش های تلویزیونی را به زبان انگلیسی بدون زیرنویس تماشا کنید و با آهنگ مورد علاقه خود آواز بخوانید.

در ادامه میتوانید در سایت سپانو بخوانید:

بهترین سریال‌ها جهت تقویت زبان انگلیسی

یادگیری زبان از طریق Comic Book

موسیقی و زبان انگلیسی(همراه با پخش آنلاین , متن انگلیسی و ترجمه(

7-  یادگیری دستور زبان انگلیسی بسیار ساده است

در حالی که واژگان و تلفظ می تواند در مواقع یادگیری کمی دشوار باشد ، گرامر انگلیسی بسیار ساده تر از سایر زبان های اروپایی است. به دست آوردن دانشه گرامر انگلیسی بسیار آسان است ، پس فقط این مسئله است که واژگان خود را گسترش داده و تلفظ خود را بهبود ببخشید.

8-  انگلیسی دنیای شما را رو به دانش باز می کند

بیشتر مطالب موجود در اینترنت به زبان انگلیسی است. بسیاری از سایت ها به زبان انگلیسی ایجاد شده و به زبان های دیگر ترجمه شده اند ، اما بسیاری از مشاغل به ترجمه کردن آنها زحمت نمی دهند چون  بسیاری از افراد امروزه انگلیسی صحبت می کنند. دانستن زبان انگلیسی به شما امکان می دهد به اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید که در صورت ندانستن زبان انگلیسی نمیتوان از آنها استفاده کرد.

9-  انگلیسی حافظه شما را بهبود می بخشد و مغز شما را درگیر نگه می دارد

شاید تا حدودی غیرمنتظره باشد که یادگیری زبان انگلیسی برای حافظه شما خوب باشد! شواهدی وجود دارد که نشان می دهد دو زبانه بودن (و حتی فقط فرایند مطالعه یک زبان دیگر) می تواند روال پیری مغز شما را کندتر کند.

با توجه به تمام مزایای ذکر شده در این مقاله ، جای تعجب نیست که یادگیری زبان انگلیسی مغز شما را برای مدت طولانی سالم نگه می دارد. دانشمندان در بزرگترین مطالعه به بررسی تأثیرات دو زبانه بودن و زوال عقل پرداختند و دریافتند که افرادی که می توانند بیش از یک زبان صحبت کنند  پنج سال دیرتر از افراد چندزبانه دچار زوال عقل می شوند. صحبت کردن بیش از یک زبان تمرین مداوم را برای مغز شما فراهم می کند و فعال نگه داشتن مغز شما راهی برای تأخیر در بروز زوال عقل است.

 در این زمینه نیز آموزشگاه زبان های خارجه سپانو رشت دوره های ویژه ای برای نوجوانان و بزرگسالان در نظر گرفته که میتوانید با کیک بر روی آموزش زبان نوجوانان و آموزش زبان بزرگسالان اطلاعات مورد نیاز را از این دوره ها کسب کنید.

در ادامه میتوانید در سایت سپانو بخوانید:

اثرات یادگیری زبان جدید بر روی ذهن و مغز

10-  درسترسی به آموزش های زبان انگلیسی آسان است

یادگیری زبان انگلیسی سرگرم کنندست ، اما برای یادگیری آن به تلاش نیاز داریم. خوشبختانه ، دسترسی به زبان انگلیسی به لطف کلاس های آموزشی و اینترنت آسان شده است.با این حال ، شما باید در کلاس های  مناسب ثبت نام  کنید و زمان خود را بهینه سرمایه گذاری کنید. آموزشگاه زبان های خارجه سپانو رشت به شما کمک می کند تا زبان انگلیسی را به صورت کامل یاد بگیرید. برای اطلاع از دوره های زبان های سپانو بر روی  آموزشگاه زبان های خارجه سپانو رشت کلیک کنید.

 

www.sepano-ac.ir

www.sepano.org.ir

www.sepano.net

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو https://www.instagram.com/sepanola/

 

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید