چرا باید زبان کره ای یاد بگیریم؟

 
چرا باید زبان کره ای یاد بگیریم؟
هنگامی که ما در مورد یادگیری یک زبان خارجی جدید بحث می کنیم ، اکثر مردم ترجیح می دهند زبانهای اروپایی (اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی یا ایتالیایی) را یاد بگیرند قبل از اینکه حتی به هر زبان آسیایی فکر کنند. این تعجب آور نیست ، زیرا این زبان ها با زبان انگلیسی بسیار متفاوت هستند و همین امر باعث می شود تحصیل در آنها برای بسیاری از دانش آموزان یک چالش واقعی باشد. وقتی زبانهای آسیایی مورد توجه قرار می گیرد ، معمولاً چینی و ژاپنی گزینه ای محبوب تر هستند. این مایه تاسف است ، زیرا مزایای بسیاری در یادگیری کره ای به عنوان یکی از زبان های خارجی وجود دارد. تا همین اواخر کره ای یک زبان خارجی محبوب در بین زبان آموزان نبود اما همه چیز تغییر کرده است. در مورد جزئیات بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم.

گویشوران زبان کره ای

کره ای تقریباً هفدهمین زبان پربازدید دنیا است و 80 میلیون گویشور دارد. کره جنوبی همچنین سیزدهمین اقتصاد بزرگ جهان است و کشوری زیبا و پویا است. بنابراین ، اگر می خواهید به کره سفر کنید یا می خواهید در آنجا تحصیل ، کار یا کار انجام دهید ، باید یادگیری زبان کره ای را در نظر بگیرید.

یادگیری زبان کره‌ای آسانتر از سایر زبانهای آسیایی

زبان کره ای در مقایسه با سایر زبان های آسیایی ساده ترین زبان برای یادگیری انگلیسی زبانان است. گرچه از نظر قوانین ادب ، شبیه به چینی و ژاپنی است ، اما سیستم نوشتن آن به طور قابل توجهی آسانتر است. الفبای کره ای از 28 حرف تشکیل شده است که به هانگول (Hangul) معروف است.  الفبای کره ای Hangeul بسیار آسان است. می توانید آن را طی یک ساعت یا دو ساعت یاد بگیرید. همه شخصیت ها ترکیبی از خطوط مستقیم یا حلقه ها هستند.. یادگیری این سیستم نوشتن بسیار آسان است ، بنابراین می تواند در صرفه جویی در وقت و کاهش سردرگمی کمک کند.  یادگیری دستور زبان کره ای از الگوی SOV پیروی می کند. اما وقتی مفهوم را درک کنید بسیار آسان میشود. فعل همیشه در آخر می آید؛ این مهم ترین اصل است سایر عناصر جمله ذرات خاص به آنها وصل شده است ، بنابراین حتی اگر ترتیب آنها را در جمله تغییر دهید ، معنی تغییر نمی کند.

John eats apple

John (+Subject particle) + Apple (+Obj. particle) + Eat (present form)

همچنین در زبان کره ای ، اشکال فعل با توجه به موضوعات مفرد یا جمع تغییر نمی کند و مفهومی از جنسیت (از اسمها) در کره ای وجود ندارد. جنسیت اسم ها بر سایر عناصر جمله تأثیر نمی گذارد. (برخلاف انگلیسی ، هندی و بسیاری از زبان های دیگر)

تاثیر زبان کره ای بر روی ذهن

مزایای زیادی در یادگیری زبان دوم ، سوم یا چهارم خارجی وجود دارد. دو زبانه بودن می تواند رشد تحصیلی شما را تحریک کند و همچنین رشد ذهنی شما را بهبود بخشد. با یادگیری کره ای یا هر زبان خارجی دیگر ، ذهن شما تحریک شده و مغز شما فعال میشود.اگرچه کره شمالی برای مسافرت بسیار محدود است اما کره جنوبی یک مکان توریستی بسیار پر جنب و جوش است که مملو از مکان های جالب تاریخی و هنری زیبا است. کره همچنین غذاهای متمایز خود را نسبت به دیگر کشورهای منطقه دارد.

تجربه سفر بهتر

حتی اگر کره شمالی از نظر مسافرت کاملاً محدود باشد ، در مورد کره جنوبی چنین نیست. این کشور یک مکان مشترک گردشگری است که پر از مکان های جالب تاریخی و هنری است که افراد زیادی علاقه مند به بازدید از آن هستند. اکثر مردم کره جنوبی قادر به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی هستند ، بنابراین بدون دانستن زبان مادری می توان به آنجا رفت. اما برای لذت بردن کامل از این کشور ، دانستن کره ای قطعاً می تواند کمک کننده باشد. شما فرصتی خواهید داشت تا با صاحبان مشاغل ، همسایگان و راهنمای تورها صحبت کنید که به شما کمک می کند تا در این کشور راه خود را پیدا کنید و احساس راحتی بیشتری در جامعه ایجاد کنید.

با یادگیری زبان کره ای می توانید فیلم و موسیقی مورد علاقه خود را بفهمید

اگر شما کسی هستید که تماشای فیلم های کره ای را دوست دارید ، این دلیل دیگری برای یادگیری کره ای است. در حالی که می توانید هنگام تماشای فیلم ها زیرنویس ها را روشن کنید ، دانستن زبان اصلی می تواند درک عمیق تری از محتوا داشته باشد. موسیقی کره ای می تواند یکی دیگر از دلایل علاقه شما به مطالعه این زبان خارجی باشد. حتی اگر امکان یافتن ترجمه های آهنگ های کره ای وجود داشته باشد ، تلاش برای فهمیدن معنی هر کلمه می تواند باعث حواس پرتی شود. بنابراین اگر شما از طرفداران واقعی K-pop هستید ، قطعاً درک زبان اصلی برای لذت بردن از آن بسیار مهم است.

درکنار یادگیری کره ای می توانید درآمد کسب کنید

از آنجا که تعداد زیادی از افراد قادر به ترجمه حرفه ای از کره ای نیستند ، یادگیری این زبان خارجی به خوبی می تواند فرصت های درآمد ایجاد کند. شما می توانید از دانش خود در کره ای به عنوان مترجم استفاده کنید که از انگلیسی به کره ای یا برعکس استفاده میشود. وقتی دانش شما به کره ای بیشتر باشد می توانید انتظار داشته باشید که ترجمه و حتی به عنوان یک معلم به آموزش کره ای بپردازید و درآمد بیشتری کسب کنید. بنابراین هرچه سطح شما به این زبان خارجی بیشتر باشد ، درآمد بالاتری را نیز می توانید انتظار داشته باشید.

بهبود فرصت های شغلی

فرصت های شغلی  و اقتصاد کره جنوبی در حال حاضر سیزدهمین کشور بزرگ جهان است ، بنابراین احتمال زیاد وجود دارد که شرکت های ایران بخواهد با این بازار بزرگ خریداران همکاری بکند. اگر با افرادی که در محل کار خود کره ای صحبت می کنند در تعامل هستید ، یادگیری کره ای هم برای شما و هم برای شرکت شما ارزشمند خواهد بود. با صحبت کردن به زبان کره‌ای قادر خواهید بود ارتباط مؤثرتری با مشتریان یا شرکت های تجاری داشته باشید که به نوبه خود می تواند به دستیابی نتایج بهتر کمک کند. همچنین یادگیری کره ای می تواند هنگام جستجوی شغل در شرکت های کره ای جهانی مانند هیوندای ، سامسونگ ، ال جی و دیگران مزیت بزرگی را به شما بدهد.

با یادگیری زبان کره ای ، می توانید سایر زبان های آسیایی را به آسانی یاد بگیرید

زبان کره ای شباهت های زیادی با سایر زبان های آسیایی دارد. هنگامی که زبان کره ای را یاد می گیرید ، می توانید چینی ، ژاپنی و سایر زبان های آسیایی را آسان تر یاد بگیرید. شما قادر خواهید بود بسیاری از واژگان را بشناسید و همچنین به دلیل الگوهای مشابه اصول اولیه گرامر را درک کنید.

کره ای را برای عزیزان خود بیاموزید

در صورت تماس مداوم با افرادی که به زبان کره ای صحبت میکنند ، می تواند دلیل مهم دیگری برای یادگیری این زبان خارجی باشد. صحبت کردن با همان زبان می تواند به بهبود ارتباط بین هر دو شما کمک کند. در حقیقت ، صحبت کردن به همان زبان ، هر دو شما را از همیشه نزدیکتر خواهد کرد. با یادگیری زبان مادری او ، شما نشان می دهید که به این فرد اهمیت زیادی می دهید. او همچنین می تواند در مورد مطالعات کره ای به شما کمک کند.

 

و در آخر به چند سوالی که ممکن است در ذهن شما هم وجود داشته باشد پاسخ داده شده.

آیا یادگیری کره ای سخت است؟

طبق اعلام FSI (موسسه خدمات خارجی) کره ای به عنوان یکی از زبانهای دشوار برای یادگیری در جهان مشخص شده است ، اما در مقایسه با سایر زبانهای آسیایی مانند چینی و ژاپنی دارای مزایای بهتری است.

چگونه کره ای با چینی و ژاپنی مقایسه می شود؟

یادگیری زبان کره ای به آسانی شروع به آشنایی با الفبای کره ای می کند که با سایر زبان ها متفاوت است.

در نگاه اول کره ای ممکن است مانند یک سری خط به نظر برسد ، اما در مقایسه آن با چینی به اندازه ای که در ابتدا به نظر می رسد تفاوت چندانی ندارد. چینی زبانی است که به لحاظ ارگانیک در ساختار رشد می کند ، در حالی که کره ای اختراع شده است.

 

آموزشگاه زبان های خارجه سپانو رشت با برگزاری کلاس های آموزشی زبان های غیر انگلیسی دارای یکی از برترین رتبه های آموزشی در سطح رشت و گیلان میباشد. این مرکز آموزشی برگزار کننده دوره های تخصصی زبان کره ای میباشد. از مهم ترین ویژگی های این آموزشگاه می توان به شهریه های مناسب، اخذ آزمون های تعیین سطح، تدریس خصوصی ، استفاده از جدیدترین و به روزترین متدهای آموزشی، بهره گیری از اسایتید مجرب و با سابقه خانم و آقا و همچنین برنامه ریزی کلاس ها و دوره ها بر اساس برنامه های زبان آموزان اشاره کرد که این موسسه را از سایر آموزشگاه های دیگر متمایز کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های زبان کره ای و زبان های دیگر وارد سایت سپانو شده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

*با کارشناسان ما ما تماس بگیرین، تا مشاوره‌های لازم رو دریافت کنین*

www.sepano-ac.ir

www.sepano.org.ir

www.sepano.net

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو https://www.instagram.com/sepanola/

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید