چگونه برای آزمون آیلتس آماده شویم؟

 
چگونه برای آزمون آیلتس آماده شویم؟
ماک ها پیش آزمون هایی هستند که دانش آموزان قبل از امتحان نهایی خود با آنها مواجه میشوند. این امتحانات نوعی امتحانات ساختگی هستند و در شرایطی مشابه مانند حقیقی قرار می گیرند. هدف این امتحان ها آماده کردن دانش آموزان برای امتحانات نهایی است. اگر شما آزمون ماک آیلتس خود را به خوبی انجام دهید، در این صورت نمره شما در امتحانات نهایی آیلتس نیز بهتر خواهد بود. آموزشگاه سپانو در مورد چگونگی آماده سازی شما زبان آموزان عزیز برای امتحان ماک آیلتس در این مقاله توضیحاتی آورده است.

برای زبان آموزان، امتحان ها همیشه بخش مهمی از کلاس ها هستند. آماده سازی در طول ترم، یکی از موثرترین روش ها برای گرفتن نمرات خوب در امتحانات هستند. با این چند کار ساده میتوانید همیشه یک قدم جلوتر باشید.

 

 

سرفصل دروس را بخوانید.

در ابتدای هر دوره، معلمان یا استادان معمولا یک برنامه درسی را با تکالیف و انتظارات یک کلاس به شما میدهد. برنامه درسی را با دقت بخوانید تا دقیقا بدانید چه چیزی برای انجام دادن لازم است.

این به شما کمک خواهد کرد تا اولویت بندی کنید که چه مقدار طالعه نیاز دارید و روی چه چیزی باید تمرکز کنید.

اگر سوالی در مورد برنامه درسی دارید، از استاد سوال کنید. خیلی بهتر است از ابتدا سوال بپرسید تا در طول ترم سردرگم نباشید.

 

به طور مرتب در کلاس شرکت کنید.

اگر در کلاس شرکت نکنید، نمیتوانید با موفقیت کلاس یا امتحانات را پشت سر بگزارید. این به شما این امکان را می دهد که صحبت هایی که در کلاس و در طول ترم میشود را بخوبی بشنوید و در بحث ها شرکت کنید و همچنین تکالیف خود را به خوبی انجام دهید.

معلمان و استادان معمولا درباره امتحانات در کلاس ها صحبت می کنند، بنابراین اگر شما در کلاس نباشید نمی توانید این اطلاعات مهم را دریافت کنید.

 

یادداشت برداری کنید.

سخنرانی ها و بحث ها یک جزء کلیدی برای یک کلاس هستند و شامل اطلاعاتی هستند که شما باید از آن ها استفاده کنید. یادداشت برداری در طول مدت، به شما یک جزوه کمک آموزشی میدهد که شما میتوانید در مواقع امتحانات از آن استفاده کنید.

 

تمام تکالیف reading را انجام دهید.

اکثر اساتید و معلمان در طول ترم reading را در اختیار شما قرار می دهند و پس از آن امتحان میگیرند. با انجام تکالیف reading ، شما اطلاعاتی را که برای امتحان لازم دارید، خواهید داشت.

اطمینان حاصل کنید که هنگام reading ، یادداشتهای مربوطه را انجام دهید. درست مانند یادداشت برداری از سخنرانی ها، فقط باید مهم ترین اطلاعات را بنویسید.

 

 

تمام تکالیف کلاس را بطور کامل انجام دهید.

تکلیفی که معمولا در کلاسهای بکار میرود به منظور کمک به شما میباشد و اطلاعات شما را کامل میکند، مهم است که آنها را انجام دهید.

هر تکلیفی که شما انجام میدهید ممکن است در امتحان ظاهر شوند.همه آن ها کمک خواهند کرد که برای امتحان آماده شوید.

 

استرس خود را کنترل کنید.

دانش آموزان همیشه قبل از امتحانات استرس خاصی میگیرند که واقعا بر روی نتیجه امتحانات تاثیر میگذارد. می دانید که امتحان ماک ، امتحان نهایی شما نیست این فقط برای کمک به امتحانات واقعی شما آماده شده. بنابراین این امتحانات را بخشی از آمادگی های خود بدانید. این امتحان ها به شما کمک می کنند تا با سوالاتی که در امتحان های نهایی اصلی وجود دارند روبرو شوید. بنابراین، استرس خود را کاهش دهید و توجه کامل خود را نسبت به مطالعات خود جلب کنید. به این ترتیب شما در موقعیتی بهتر قرار خواهید گرفت تا تمرکز خود را بر مطالعات خود حفظ کنید و در امتحانات نهایی خود نیز نمرات بهتر دریافت کنید.

 

هر روز مطالعه کنید.

روزانه مطالعه کنید تا برای شما مثل یک عادت روزمره شود. بعضی دانش آموزان در طول ترم مطالعات خود را تا حد چشمگیری کم میکنند و چند روز قبل از امتحانات مشکلات آنها آغاز میشود. بنابراین، اگر شما نمیخواهید با هر نوع مشکل مواجه شوید، لازم است که به طور مرتب و روزانه مطالعه. ممکن است یک فصل در روز باشد، اما اطمینان حاصل کنید که روزانه مطالعه کنید. تا آخرین لحظه مطالعه کنید، تا در موقع امتحانات برای شما مشکل ایجاد نشود.

 

با یک برنامه مناسب پیش بروید.

در حال حاضر این چیزی است که بسیار مهم است که باید انجام دهید. آماده سازی یک برنامه به شما کمک می کند که دوره ی مطالعه خود را به شیوه ای منظم تطبیق دهید و بتوانید کارهای خود را به طور موثر انجام دهید. بنابراین یک برنامه خوب را آماده کنید. فهرستی از تمام فصل هایی را که شما نیاز دارید پوشش دهید. اگر روزهای بیشتری دارید، حداقل دو فصل را روزانه مطالعه کنید، و اگر زمان کمتری داشته باشید، در هر روز به همان اندازه که فصل می خواهید را پوشش دهید. هنگامی که شما آماده تهیه برنامه هستید، آن را بر روی یک ورق چاپ کنید و آن را روی یک دیوار در اتاق یا مکان خود قرار دهید تا بتوانید آن را ببینید.

 

مشکلات خود را مورد بحث قرار دهید.

اگر در مورد تحصیلاتتان دارای مشکل هستید یا سردرگمی دارید، با استادان خود صحبت کنید. در مورد سوالاتی که در مورد این درس وجود دارد تردید نکنید زیرا مهم نیست که یک مشکل کوچک است یا بزرگ ، آنها کسانی هستند که می توانند راه حل مناسب به شما پیشنهاد دهند. آنها ممکن است ایده هایی را ارائه دهند که شما هرگز به آن فکر نمی کنید.

 

تحقیق و همچنین تمرین کنید.

قبل از امتحان حتما در مورد آن تحقیق کنید تا ر زمان آزمون کاملا با آن آشنا باشید همچنین تمرین کردن را فراموش نکنید تا برای آزمون کاملا آماده باشید. تحقیق در مورد آزمون ها میتواند شامل : آزمون ماک مناسب چه افرادی است؟ ، انواع آن ها ، هزینه آزمون و همچنین مدت زمان آزمون باشد.

اولویت های خود را تنظیم کنید.

همه اینها به نوع زمانی که در دست شماست، بستگی دارد، اگر زمانتان کوتاه است، پس فقط در مناطق ضعیف تان ، آنهایی که از آن آگاه هستید تمرکز کنید. بنابراین سعی کنید از وقت خود نهایت استفاده را ببرید.


بدون‌ شک‌ می‌توان‌ مهمترین‌ علت‌ عدم‌ موفقیت‌ داوطلبان‌ ایرانی‌ در آزمون‌ IELTS را عدم‌ آشنایی‌ آنها با شرایط‌ واقعی‌ برگزاری‌ آزمون‌ بین‌المللی ‌IELTS دانست. ‌آموزشگاه سپانو در یک‌ برنامه‌ منسجم‌ برگزاری‌ کننده  آزمون ماک آیلتس استان رشت میباشد. هر مرحله‌ از مجموعه‌ آزمونهای‌ آموزشگاه سپانو، جامع‌ بوده‌ که‌ در واقع‌ یک‌ شبیه‌ سازی‌ کاملاً استاندارد شده‌ آزمون‌ اصلی IELTS می‌باشد.

در آموزشگاه زبان های خارجه سپانو که  برگزار کننده دوره های آموزش آیلتس در رشت  می باشد آزمون ماک آیلتس با همکاری خانه آیلتس آفرینش معتبرترین مرکز تخصصی آیلتس در کشور برگزار می شود و این آزمون برای زبان آموزان به صورت آزمون ماک آیلتس رایگان برگزار می شود. برگزاری آزمون ماک آیلتس که به صورت کاملا شبیه به آزمون واقعی برگزار شود و با تقریب بسیار بالا نمره نزدیک به نمره آزمون واقعی باشد بسیار مشکل است اما در آزمون های آموزشگاه زبان های خارجه سپانو این کار به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

 

 

 

برای  کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

 

www.sepano-ac.ir

www.sepano.org.ir

 www.sepano.net

https://www.afarinesh.org/rasht 

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو https://www.instagram.com/sepanola/

 

 


 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید